وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

انتشار کتاب گفتارهایی درباره فرهنگ- ارتباطات و توسعه

انتشار کتاب جدید 

گفتارهایی درباره فرهنگ- ارتباطات و توسعه 

گردآوری و ترجمه:‌ حسن بشیر  

 

 

اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

http://mahmoodspace.blogfa.com/post-3726.aspx?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+mahmoodspace+%28mahmoodspace%29

چکیده مقاله مدیریت نوآورانه روابط عمومی الکترونیک

بررسی مدیریت نوآورانه روابط عمومی الکترونیک در  

پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک 

چکیده مقاله: 

http://epr86.blogfa.com/post-778.aspx

پزرگداشت دکتر محمد سلطانیفر

 

 

پیام ارسالی برای پنجمین همایش بین المللی روابط عمومی الکترونیک (اردیبهشت 1389) برای تجلیل از دکتر محمد سلطانیفر به عنوان: استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک

به نام او که هستی جان از او یافت

در یکی از روزهای خوب خدا، و در همان سالهای اول انقلاب، توفیق حاصل گردید که به بهانه خبرگرفتن از فعالیت ها به ویژه در مورد بیگانگان و پناهندگان در کشور، که در آن زمان توفیق خدمت در این زمینه را داشتم، و درج آنها در روزنامه تهران تایمز با جوانی خوش برخورد، دوست داشتنی، با محبت و پر تحرک و با نشاط برخورد کنم که امروز، همه ی ما وی را به نام دکتر محمد سلطانی فر می شناسیم.

سال ها گذشت و این دوستی بالنده تر و شکوفاتر شد. نشاط کاری ایشان با عمق علمی و زمینه های عملی پیوند خورد و میوه های تازه تر و پر برکت را بر این درخت تناور به بار نشاند.

دکتر سلطانی فر، نه تنها برای همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سخن های زیادی داشته و دارد، بلکه در صحنه های ارتباطی و فرهنگی نیز با جمع مردم، مردمی که می فهمند و درک می کنند، با آنچه که تا کنون در صحنه های روزنامه نگاری و روابط عمومی داشته، پیوندهای ناگسستنی و قوی ایجاد کرده است.

دوستی وی غنیمتی بزرگ برای همه علاقمندان، و تجلیل از وی فرصتی برای همه قدرشناسان، و انتخاب وی به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک، تعبیری گویا از ارزشمند بودن تلاش ها و فعالیت های وی در عرصه های مختلف ارتباطی، فرهنگی و روزنامه نگاری است.

توفیق هر چه بیشتر این دوست قدیمی و همکار گرامی را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر حسن بشیر

فروردین ماه 1389

برای قیصرخواه

دانشجو و همکاری که می شناختم. روحش شاد

سرکار خانم قیصرخواه را پیش از آنکه در کلاس ارتباطات بین الملل و میان فرهنگی که در ترم گذشته در دانشکده صدا و سیما (ترم اول -88) داشتم و ایشان دانشجوی این کلاس بود، از رادیو جوان می شناختم. فردی بود که هم در محیط کاری و هم سرکلاس حرف های خوبی برای گفتن داشت. بخوبی درس می خواند و به اصول آموزش مقید. خوش فکر بود و علیرغم آرامش ظاهری نظراتی داشت که قابل تامل بود.

رفتن و عزیمت این همکار و دانشجوی عزیز به دیار باقی، ضایعه ای برای همکاران، دانشجویان و استادانی که وی را می شناختند بود.

روحش شاد و روانش آرام باد.

بنده این مصیبت را به خانواده محترم ایشان، همکاران وی در رادیو جوان، دانشجویان و اساتید محترم دانشکده صدا و سیما تسلیت عرض می کنم.

قیصرخواه متولد اسفند ماه ۱۳۴۶ و تحصیل کرده کارشناسی ارشد مدیریت رسانه بود؛ او پس از سال‌ها تحمل بیماری شامگاه دوم فروردین ماه در بیمارستان لاله تهران، درگذشت. قیصرخواه بیش از ۱۶ سال درحوزه‌های نویسندگی، تهیه‌کنندگی، سردبیری و مدیریت رادیو و رسانه فعالیت کرد. از او برنامه‌های «عصربخیر تهران»، «عصرانه»، «آدینه» ، «سفید، سیاه و خاکستری» در شبکه تهران به یادگار مانده است. او دو سال پیش به شبکه جوان آمد و مسؤولیت گروه جوان و جامعه این شبکه را برعهده گرفت. 

خلاصه کتاب: ارتباطات در جهان معاصر

خلاصه کتاب: ارتباطات در جهان معاصر

تحول اندیشه‌ها، نهادها و عملکردهای ارتباطی

تالیف: دکتر کاظم معتمدنژاد

مشخصات کتاب: معتمدنژاد، کاظم (1388) ارتباطات در جهان معاصر: تحول اندیشه ها، نهادها و عملکردهای ارتباطی، چاپ اول، تهران: نشر شهر، تعداد صفحه 345

خلاصه کننده:سید حمید طاهری

دانشجوی کار شناسی ارشد مدیریت رسانه

دانشکده صدا وسیما - زمستان 88

درس: ارتباطات بین الملل و میان فرهنگی

مدرس: دکتر حسن بشیر

تازه‌ترین کتاب دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات با عنوان «ارتباطات در جهان معاصر؛ تحول اندیشه‌ها، نهادها و عملکردهای ارتباطی» در پاییز 1388 از سوی نشر شهر به بازار کتاب عرضه شد.

ادامه مطلب ...

چکیده مقاله: ارتباط تصویری....

چکیده مقاله من در  

همایش بین المللی روابط عمومی ۲ 

 

و سایر چکیده ها 

 

از سایت ذیل ملاحظه شوند 

http://khalafian.blogfa.com/post-107.aspx