وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

شعر محبت آمیز میلاد عرفانپور

شعر محبت آمیز میلاد عرفانپور



گاهی دانشجویان به انواع گوناگون وفاداری و محبت خود را به استادان و معلمان خود نشان می دهند که خود قابل تقدیر است. بهر حال این تعامل، ارزشمند، اخلاقی و  صادقانه است.

به میلاد همانند دانشجویان دیگر احترام می گذارم و او را همانند یک فرزند دوست دارم.

میلاد در شعر محبت آمیز خود، بنده را خجالت زده کرده است.

اطمینان دارم که میلاد آینده درخشانی خواهد داشت، نه تنها در حوزه شعر، بلکه در حوزه دانش نیز.

امیدوارم که میلاد چهره ای ماندگار هر دو حوزه باشد.

از ایشان برای درج این شعر محبت آمیز اجازه خواستم که در وبلاگم منتشر کنم

و پذیرفتند.

از محبت ایشان مجددا تشکر می کنم، و آرزو دارم همانگونه که گفته اند، چنین باشم، گر چه خود به کمبودها و ضعف های خودم آگاه و معترف هستم.

حسن بشیر

3/7/1392

 

سلام استاد.تقدیم به شما

 

جان شاعر داری و در رخت استادی اسیری

هرکه هستی اوستادی، هر چه هستی دلپذیری

دوست داری هرکه باشی خاری از پایی برآری

دوست داری هرکجایی از کسی دستی بگیری

چون معلم مهربانی، چون پدر دلسوز هستی

آسمانی و در این خاک ملال آور اسیری

گفتمان عشق را در زندگی تحلیل کردی

گفتمان غالبت این است و از آن ناگزیری

هم (حسن) هستی که در هرحال حسن خلق داری
هم بشارت می دهی فردای زیبا را (بشیر)ی

 

میلاد عرفان پور

جمعه 29/6/1392

 

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسمی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:57 http://tanineghorbat.blogfa.com

با سلام
استادگرامی واقعا این شعر درخود شماست
من قاسمی هستم از دانشجویان شما در دانشکده صداوسیما و همیشه در حسرت روزهای خوبی که در دانشکده سر کلاس شما می نشستم هستم
به جرات می توانم به گویم جزو معدود استادهای دوران ارشد بودید که برایم استاد علم واخلاق بودید
همیشه دعاگویت هستم

با سلام واحترام
خوبی شما است. بنده تلاش کردم آنچه وظیفه هست به آن عمل کنم.
موفق باشید
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد