وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

داوری آثار نشریات الکترونیک «امام رضا(ع)» پایان یافت

 

داوری آثار نشریات الکترونیک «امام رضا(ع)» پایان یافت



خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا)

 چهار شنبه 20 آذر 1392 09:34 شماره خبر : 1337112

 

گروه فضای مجازی: داوری نهایی آثار جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط امام رضا(ع)پایان یافت.

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی داوری آثار جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط امام رضا(ع) با حضور اعضای هیئت علمی، دبیر کمیته داوری و معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سالن نشست‌های مجتمع فرهنگی هنری رسول مهر(ص) برگزار شد.

 

مسعود کوثری، استادیار و مدیر گروه ارتباطات اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در این نشست خواستار تقویت تکنیکی و محتوایی رسانه‌ها در مباحث مرتبط با شخصیت وجودی امام رضا(ع) شد و تأکید کرد: سطح کیفی آثار تولید شده با موضوع امام‌رضا(ع) از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی و تشویقی باید بیش از گذشته ارتقا یابد.

 

حسن بشیر، دانشیار دانشگاه امام صادق(ع) و دبیر هیئت علمی جشنواره نیز با اشاره به اهمیت رسانه‌های مجازی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: انتشار و معرفی آثار برگزیده در قالب کتاب الکترونیک و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آثار با  حضور فعالان رسانه‌های جمعی می‌تواند فضایی مناسب جهت اطلاع رسانه‌ها از نقاط قوت و ضعف آثارشان ایجاد کند.

 

امیدعلی مسعودی، مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره یکی دیگر از اعضای هیئت علمی جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از کسانی که با موضوع امام رضا(ع) اقدام به تولید آثار کرده‌اند تصریح کرد: تعداد و کیفیت آثار در بخش‌های خبر و گزارش‌های خبری، تیتر و لید، گفت‌وگو و عکس مناسب‌تر از سایر بخش‌هاست، و بخش‌های سرمقاله و یادداشت و فیلم‌های منتشر شده در رسانه‌های مجازی نیازمند اهتمام بیشتر مدیران رسانه‌های مجازی است. 

 

در این نشست همه آثار کاندیدای اثر برتر با حضور مسعود کوثری، حسن بشیر، امیدعلی مسعودی، هانیه ناظری؛ دبیر کمیته داوری و محمدصادق افراسیابی؛ معاون فرهنگی مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و از میان 60 اثر کاندیدای اثر برتر 18 اثر به عنوان آثار برتر در شش بخش اصلی جشنواره مشخص شدند.

 

پیش از این تعداد 60 اثر از میان سه هزار و هشتاد و هشت اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط امام رضا(ع) به عنوان آثار کاندیدای اثر برتر توسط هیئت داوران اولیه انتخاب و برای داوری نهایی برای اعضای هیئت علمی جشنواره ارسال شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد