وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

رونمایی همزمان از 10 کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی


دبیر کمیته انتشارات ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی خبر داد:

رونمایی همزمان از 10 کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی


 دبیر کمیته انتشارات ستاد برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی از رونمایی کتاب‌های جدید حوزه ارتباطات در این هفته خبر داد.

محمدصادق افراسیابی گفت: عصر روز 31 اردیبهشت‌ماه مراسم رونمایی همزمان از 10 کتاب جدید در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی با حضور اساتید ارتباطات و علاقه‌مندان در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد برگزار می‌شود.

وی گفت: حوزه ارتباطات علی‌رغم کتاب‌های منتشر شده در سال‌های اخیر، همچنان از فقر محتوایی به‌ویژه در تولید ادبیات بومی رنج می‌برد. به همین منظور و برای تأکید بر لزوم توجه به موضوع «سواد رسانه‌ای» در این حوزه، برگزاری همزمان مراسم رونمایی کتاب‌های جدید حوزه ارتباطات به عنوان یکی از برنامه‌های دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

افراسیابی حمایت از چاپ کتب جدید حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات به‌ویژه با ارائه الگوهای بومی و کاربردی را از جمله سیاست‌های ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اعلام کرد و گفت: اساتید و پژوهشگران می‌توانند آثار خود در این حوزه‌ها را به دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ارسال کنند تا پس از ارزیابی آثار، نسبت به انتشار آنها اقدام شود.

دبیر کمیته انتشارات ستاد برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی تصریح کرد: مراسم رونمایی از کتاب‌های حوزه ارتباطات با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دفترمطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انتشارات سیمای شرق، رادیو اقتصاد و دانشکده خبر برگزار می‌شود.

 روابط‌عمومی دوفضایی نوشته دکتر سعید رضا عاملی، روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات نوشته دکتر یونس شکرخواه،  رسانه‌های بیگانه؛ قرائتی با تحلیل گفتمان( کتاب سوم) نوشته دکتر حسن بشیر  از آثار منتشر شده توسط انتشارات سیمای شرق، واژه‌نامه تخصصی مدیریت فرهنگی اثر شهرود امیر انتخابی، فرناز سربندی و دکتر محمد سلطانی‌فر، نظریه امروز ارتباط نوشته دکتر اسماعیل قدیمی از آثار منتشر شده توسط انتشارات علمی فرهنگی، رادیو و موسیقی نوشته دکتر مسعود کوثری از انتشارات دریچه نو، قدرت ارتباطات ترجمه دکتر حسن بصیریان جهرمی از انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و هنر ارتباطات، ارتباطات (فردی- اجتماعی) ترجمه حسن خسروی از موسسه انتشاراتی مشق شب، تیتر‌نویسی نوشته مجید رضاییان از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و کتاب کوچک مصاحبه اثری از دکتر شهرام گیل‌آبادی از انتشارات نشر نویسه پارسی آثاری هستند که در این مراسم رونمایی خواهند شد.

 

ستاد خبری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد