وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

خسی می مانیم

خسی می مانیم

 

من و تو گر به هوای نفسی می مانیم

نیک بنگر که چرا در قفسی می مانیم

مرگ را چون من بیچاره به دل باور کن

ما در این عرصه به بانک جرسی می مانیم

خور اگر کنترل شب بنماید هر روز

ما به هر لحظه ی خود چون عسسی می مانیم

ما پی عزت خود راه گشودیم ولی

نه زر و سیم شدیم و به مسی می مانیم

تو از آن لحظه ی تسخیر دلم شاد مباش

من و تو هر چه که هستیم، خسی می مانیم

حسن بشیر

لندن، جمعه، 30/3/1393

 

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد عرفان پور سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:52

سلام استاد عزیز
غزل زیبایی بود
نظر مفصل ترم را به ایمیل فرستادم
سلامت باشید و سربلند

عبدالله آزاد منش جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:26

با سلام
شعر بسیار زیبایی است که بیانگر فروتنی سراینده آنست و گویای فضل و دانش وی . زیرا فرق دانا و نادان در این است که اگر به دانا بگویند نادان ناراحت نمی شود زیرا می داند که هیچ نمی داند تا بدانجا رسید دانش من که بدانم همی که نادانم . ولی اگر به آدم نادان بگویند نادان برافروخته می شود و در صدد جواب بر می آید . نظر شما چیست ؟
با تشکر اگر لطف بفرمایید پاسخ را بصورت شعر بیان بفرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد