وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

تشکر و سپاسگزاری

از همه استادان محترم، دانشجویان عزیز و کلیه دوستان و

سرورانی که برای درگذشت مادر عزیزم، تسلیت گفتند

صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم.

خدواند رفتگان همة آنان را بیامرزد

و روح آنان، از جمله مادر عزیز

را غریق رحمت خود کند.

ارادتمند

حسن بشیر

29/5/1393

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد فاضل شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:03

جناب آقای دکتر بشیر
با سلام
بنده نیز به نوبه خود درگذشت مادر عزیزتان را تسلیت عرض می کنم.
من از طریق این پست متوجه موضوع شدم.
انشاالله پاینده و سرفراز باشید.

با سلام و احترام و تشکر
خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد.
ممنون
بشیر

رشید جعفرپور یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:32

سلام آقای دکتر بشیر
اطلاع نداشتم
خدا غریق رحمتش نماید.

با سلام و احترام و تشکر
خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد.
ممنون
بشیر

احمد حیدری یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:55

سلام استاد
بسیار عذرخواهی می کنم از اینکه زودتر اطلاع پیدا نکردم
عرض تسلیت حقیر را هم پذیرا باشید
انشاء الله بقای عمر شما باشد

با سلام و احترام و تشکر
خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد.
ممنون
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد