وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

چرا دور شدی؟

چرا دور شدی؟

ای عشق بگو چرا ز من دور شدی؟

با هر که به غیر از دل من جور شدی

عمری است تو را می نگرم اما تو

دیدی همه را، برای من کور شدی

*****

حسن بشیر، جمعه 25/7/1393

نظرات 1 + ارسال نظر
موسی پور شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 http://meysammoosapour.blogfa.com

سلام استاد بزرگوار

دوبیتی بسیار زیبایی بود .

خوب می دانی تو را از عشق پنهان می کنم
در هوای زندگی بسیار جولان می کنم
ساکتم قدری کلام خوب را یادم بده
با محبت های کاذب عشق را یادم بده

با سلام واحترام و تشکر
ارادتمندم
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد