وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

فیض حق

فیض حق

بی تو تمام زندگی ام، درد و آه بود

حتی درون هر نفَسَم، درد و آه بود

گفتم تو را به دست آورم و غصه می رود

هیهات، هر چه دور و برم، درد و آه بود

هجران به داستان قفس مانده است و من

بشکسته بال، چون قفسم درد و آه بود

گویند نوبت ظفر آید ز بعد صبر

من هر چه صبر داشته ام، درد و آه بود

اما همیشه شکرگزارم ز فیض حق

حتی اگر چه جان و تنم، درد و آه بود

*****

حسن بشیر، تهران

یکشنبه، 3/9/93

نظرات 1 + ارسال نظر
رحمانی شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:46

یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم ...
سلام بر استاد عزیز و بزرگوار
هرچند مدتی است سعادت شاگردی شما را دارم اما تابحال از خواندن اشعار زیبای شما محروم بودم. خواندن این شعر باعث شد تا دیگر اشعار شما را نیز بخوانم و حقیقتا اعتراف می کنم که لذت بردم.
ان شاء الله در آینده بیش از پیش شاهد اشعار زیبای شما باشیم
ارادتمند و شاگرد کوچک شما
علیرضا رحمانی

جناب آقای رحمانی
با سلام و احترام
اینها دل نوشته است هنوز تا شعر فاصله دارند.
ممنون که فرصت مطالعه دارید
موفق و موید باشید
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد