وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

خدا خدا

(خدا خدا)

اگر شبانه تو را من صدا نمی کردم

به روز، این همه یاد تو را نمی کردم

اگر نبود وفای تو در تلاطم دهر

تمام عمر به تو من وفا نمی کردم

اگر نبود لطافت درون هر قدمت

پرنده های دلم را هوا نمی کردم

اگر نبود وحدت رنگت درون هر دو جهان

دل از تکاثر رنگها جدا نمی کردم

اگر که فاش نمی شد گناه اول من

همیشه توبه ی خود بر ملا نمی کردم

عجیب دردسری بود عاشقی با تو

اگر نبود، دلم را فدا نمی کردم

اگر نگاه نافذ تو بر دلم نمی افتاد

ز عمق وجودم، خدا خدا نمی کردم

*****

حسن بشیر، تهران

پنجشنبه- 13/9/93

 

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن ارتباطات اراک یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:11 http://arak-communication.blogfa.com/

آقای دکتر بشیر
سلام
لطفا کتابفروشی که بتوان کتاب دعوت اسلامی را را تهیه کرد را معرفی نمایید
با احترام: انجمن ارتباطات اراک

با سلام و احترام
بنده کتابفروشی خاصی را نمی شناسم. اصولا ناشر را می شناسم. ناشر: دفتر نشر فرهنگ اسلامی است که سایت دارد و از طریق سایت می توانید یا خرید اینترنتی بکنید یا به کتابفروشی های معرفی شده دسترسی پیدا کنید.
اگر فرمایش خاص دیگری هست در خدمت هستم.
موفق باشید
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد