وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

نام من

(نام من)

روزگاری، شاید از من، نام، می ماند و بس

هر چه تلخی نیست، اندر کام، می ماند و بس

می، اگر آورده ام در روزگاران دراز

بعد من در صورت یک جام، می ماند و بس

کارهایی کرده ام، اما هزاران آرزو

در همین ایام، بی فرجام، می ماند و بس

هر چه از خود پختگی اظهار کردم با رقیب

در حقیقت جمله اش، چون خام، می ماند و بس

عشق تفسیر دل رنجور من از روزگار

نام من گر ماند، در ایام می ماند و بس

*****

حسن بشیر

سه شنبه. 10/6/1394

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:21 http://bita-70.3de.ir

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
98658

با سلام و تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد