وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

مادر

مادر


(برای مادرم 

و برای همه مادرانی که هنوز زیر خروارها خاک قلبشان

برای فرزندانشان می تپد.)


مادر، صدایت می کنم، از عمق جانم

ای بهترین موجود، ای روح و روانم

آغوش خود را باز کن از زیر این خاک

تا باز هم من بنگرم در آشیانم

من آب آوردم برایت لیک این سنگ

اشکش فزونتر گشته از آب روانم

هر روز می جویم تو را در آسمانها

آیا شود ظاهر شوی در آسمانم؟

با اینکه ناپیدا شدی در چشم هایم

اما هویدا در وجود و در کیانم

هرگز نبودی از کنارم دور، من نیز

اندر کنارت در نهان و در عیانم

می خواستم یک جمله در مدحت بگویم

هر واژه اما ماند در زیر زبانم

چون واژه ها در وصف تو مایوس گشتند

اینگونه زیبا آمدی اندر بیانم

با اینکه عالم زیر پای تو بهشت است

در وصف این اعجاز و شرحش ناتوانم

من کودک شیرین و نازت مانده ام من

با اینکه عمری کرده ام، اما همانم

آغوش خود را باز کن بر من دوباره

ای مادر محبوب من، ای مهربانم

حسن بشیر- چهارشنبه

در روز مادر

11/1/1395

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Dissertation writing service پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:25 http://dissertation-writing-services.joomla.com

Dissertation writing service them have different structures. Essay writing has some steps that must follow or creating. All steps are important each one have its own function. Can write introduction is the first paragraph, Body part is give the detailed idea for us

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد