وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

با شراب چشم تو

(با شراب چشم تو)

 

جمعه ها چون می رسد،‌ دلگیر می گردد دلم

با چنین حال خوشی، تفسیر می گردد دلم

پرده ای بین من و آن عاشق دلدار  نیست

هر چه روشنتر شود، تعبیر می گردد دلم

من به هر آیینه ای دیدم مثال روی تو

با چنین  تمثالها، تکثیر می گردد دلم

با تو پیوند دلم از عشق می گوید سخن

هر چه محکمتر شود، زنجیر می گردد دلم

گاه افسرده است این دل، لحظه  ای  بی تاب هست

چون پیامش می رسد، تغییر می گردد دلم

خوانده ام ذکر تو در هر روز و شب در هر مقام

گر نخوانم این دعا را، پیر می گردد دلم

ای فدایت جان و دل، ای آفتاب پر فروغ

گر نتابی بر دلم، تحقیر می گردد دلم

هر گناهی پاک می گردد به لطف توبه ای

با شراب چشم تو، تطهیر می گردد دلم

این دل بشکسته ام هرگز ندارد آرزو

جز وصال توست، چون تعمیر می گردد دلم

+++++

حسن بشیر-جمعه

۸/۵/۱۳۹۵

نظرات 1 + ارسال نظر
مدرسه آی تی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:25 http://schoolit.ir/

ممنون از شما

با سلام و تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد