وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

«همه آنها بودی»

«همه آنها بودی»


باز هم روز شد و یاد تو در دل افتاد

نکند در شب تاریک به یغما بودی

هر چه با دل سخن از غیر تو می گویم من

او سراغ تو رود، بس که فریبا بودی

هر نگاهی که بدون تو نمودم ای دوست

چشم وا کردم و دیدم همه آنها بودی

همه شب محو تماشایم و حیران نگاه

بس که ای ماه تمام آن همه زیبا بودی

می پذیرم که دلم صید تو گردید ولی

 تو در این دام، انیس من تنها بودی

*****

حسن بشیر

تهران-دوشنبه- 14/7/93

نظرات 2 + ارسال نظر
موسی پور پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 http://meysammoosapour.blogfa.com

سلام استاد بزرگوار جناب آقای دکتر بشیر

شعر بسیار زیبایی از حضرتعالی خواندم


کاش می شد قلبها را لینک کرد
کاش می شد اشک را تقسیم کرد
کاش می شد دوستا را راه دور
از طریق قلبها نزدیک کرد

دوست عزیز و گرامی
با سلام و احترام
و تبریک میلاد با سعادت حضرت هادی (ع)
این لطف شما است و گر نه دل نوشته متواضعانه ایست.
بشیر

علی جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 http://fetratebidar.mihanblog.com

سلام استاد
آرزوی بهبودی و سلامتی برای شما

فکر کنم بیت "می پذیریم که دلم صید تو گردید ولی" بشود "می پذیرم که دلم صید تو گردید ولی" یا "می پذیریم که دل صید تو گردید ولی" بهتر باشد.

با سلام و احترام و تشکر
عجیب بود. متوجه نبودم. اصلش همان می پذیرم. که مقصود خودم می پذیرم. اشتباه شده است که می پذیریم نوشته شده است. ممنون که متوجهم کردید.
با تشکر
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد