وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پایان خواب

«پایان خواب»

صبح را من باز کردم چون کتاب

خواندم اندر متن آن پایان خواب

باغ پُر گل بود و عطر آسمان

عاشقی می کرد با پیر و جوان

کم کمک در کوچه افتادم به راه

تشنه بودم بهر او با هر نگاه

او یکی بود و همه او می شدند

هر کجا، با چشم، همسو می شدند

در دلم نقش و نگارش کم نبود

چشم من، جز در کنارش، هم نبود

راه را می جُستم اندر چشم او

چشم او همراه بودی کو به کو

در شراب چشم او مستی نبود

هر چه را دیدم بجز هستی نبود

هستی ما هر دو یکسان می شدی

در درونش عشق پنهان می شدی

هستی و عشق و من و او در جهان

چون یکی گشتیم، غمها شد نهان

عالمی پُر نور شد از نور ما

هر چه ظلمت بود شد اندر خفا

نور بود و نور بود و نور بود

هر چه می دیدیم با ما جور بود

عالمی در ما دمیدن می گرفت

روح او در ما خزیدن می گرفت

با خدا بودیم و او در ما نبود

لیک جز او، هر کجا، امّا نبود

*****

حسن بشیر

سه شنبه، 4/1/1394


 

نظرات 1 + ارسال نظر
ققنوس در آتش ( رضوی ) دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 14:03 http://shaboparvaz

عرض ادب و احترام خدمت استاد گرانقدر - جناب آقای دکتر بشیر
چقدر بختیار بودم که برای جستجوی یک مطلب به وبلاگ حضرتعالی رسیدم بنده کارمند با سابقه ای طولانی اما دانشجوی رشته خبر نگاری هستم از مطلب خلاصه کتاب امنیت ملی امریکا حضرتعالی بسیار استفاده کرده و بهره مند شدم . بر خود لازم می بینم به عنوان یک دانشجویی که همواره قدردان تمام اساتید ایرانی هستم کمر تواضع دربرابرتان خم کرده و از خدای بزرگ و مهربان درازای زندگانی همراه با شادکامی و آموزش دادن را برایتان خواستار باشم . آمین

با سلام و احترام و تشکر از لطف جنابعالی
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد