وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

برای قیصرخواه

دانشجو و همکاری که می شناختم. روحش شاد

سرکار خانم قیصرخواه را پیش از آنکه در کلاس ارتباطات بین الملل و میان فرهنگی که در ترم گذشته در دانشکده صدا و سیما (ترم اول -88) داشتم و ایشان دانشجوی این کلاس بود، از رادیو جوان می شناختم. فردی بود که هم در محیط کاری و هم سرکلاس حرف های خوبی برای گفتن داشت. بخوبی درس می خواند و به اصول آموزش مقید. خوش فکر بود و علیرغم آرامش ظاهری نظراتی داشت که قابل تامل بود.

رفتن و عزیمت این همکار و دانشجوی عزیز به دیار باقی، ضایعه ای برای همکاران، دانشجویان و استادانی که وی را می شناختند بود.

روحش شاد و روانش آرام باد.

بنده این مصیبت را به خانواده محترم ایشان، همکاران وی در رادیو جوان، دانشجویان و اساتید محترم دانشکده صدا و سیما تسلیت عرض می کنم.

قیصرخواه متولد اسفند ماه ۱۳۴۶ و تحصیل کرده کارشناسی ارشد مدیریت رسانه بود؛ او پس از سال‌ها تحمل بیماری شامگاه دوم فروردین ماه در بیمارستان لاله تهران، درگذشت. قیصرخواه بیش از ۱۶ سال درحوزه‌های نویسندگی، تهیه‌کنندگی، سردبیری و مدیریت رادیو و رسانه فعالیت کرد. از او برنامه‌های «عصربخیر تهران»، «عصرانه»، «آدینه» ، «سفید، سیاه و خاکستری» در شبکه تهران به یادگار مانده است. او دو سال پیش به شبکه جوان آمد و مسؤولیت گروه جوان و جامعه این شبکه را برعهده گرفت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد