وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

20-19 آبان 1389

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

 کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از سال 1383 با حضور بیش از 5000 نفر از مقامات بلندپایه کشور، مدیران ارشد وزارتخانه ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی، وابستگان دانشگاه ها و مراکز علمی و میهمانان داخلی و خارجی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با شکوه خاصی برگزار گردید.

پنج دوره برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس که حمایت و مشارکت جدی روابط عمومی های کشور را با خود همراه داشت، در مجموع بیش از 150 مقاله و سخنرانی و 25 کارگاه تخصصی ارایه گردید.

اکنون نیز ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با رویکرد ارایه دستاوردهای نوین در عرصه «صنعت- هنر» روابط عمومی با فراخوان مقاله و دعوت از متخصصان ایرانی و خارجی، توان توسعه و رقابت پایدار و متعادل را در قالب دانش نوین روابط عمومی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

اهداف

- معرفی اهمیت، جایگاه، توانمندی ها و ظرفیت های «صنعت- هنر» روابط عمومی کشور

- ارائه جدیدترین مطالب تخصصی و مقالات مرتبط

- تبادل تجارب پیرامون دستاوردهای نوین روابط عمومی

- تلاش برای فراهم آوردن فضای مناسب برای آشنایی، هم اندیشی و تعامل بخش های مختلف علمی و حرفه ای با یکدیگر

- تلاش برای معرفی نقش مدیران و کارشناسان روابط عمومی در برنامه ریزی ها و
تصمیم گیری های سازمانی

- تلاش برای ارایه الگوها و مدل های علمی کاربردی مبتنی بر آموزه های دینی و بومی

- تلاش در راستای فرهنگ سازی و بسترسازی با رویکرد برنامه گرایی و نتیجه گرایی در
روابط عمومی ها

- فراهم کردن زمینه آشنایی با تجارب موفق روابط عمومی ها در داخل و خارج کشور

- بررسی مشکلات و نارسایی های موجود و ارایه راه حل های اجرایی در جهت رفع آن ها

مخاطبان

- مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی

- مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران روابط عمومی

- مدیران و کارشناسان ارتباطات، بازاریابی، فروش، فناوری اطلاعات و تبلیغات

ساختار و ارکان

دبیرکل کنفرانس: مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی

دبیر کمیته علمی: دکتر حسن بشیر عضوهیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)

اعضای کمیته علمی(بر اساس حروف الفبا):

- دکتر علی اکبر جلالی دانشیار دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت ایران عضو هیئت مدیره انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی

- دکتر علیرضا دهقان

مدیر گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعى دانشگاه تهران

- دکتر سید وحید عقیلی

رییس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

- دکتر علی اصغر کیا

مدیر گروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی

- دکتر امیدعلی مسعودی

مدیر گروه تبلیغ و ارتباطات دانشگاه سوره و استاد مدعو دانشگاه علامه طباطبایی

- دکتر امیدعلی مسعودی

مدیر محترم گروه تبلیغ و ارتباطات دانشگاه سوره و استاد مدعو دانشگاه علامه طباطبایی

- دکتر  داود نعمتی عضو هیات علمی دانشکده صدا و سیما

بخش های اصلی کنفرانس

برنامه های علمی

1. ارایه مقالات در قالب سخنرانی و پوستر

2. سخنرانی مسوولان، مدیران ارشد و استادان میهمان از داخل و خارج کشور

3. برگزاری کلینیک های تخصصی روابط عمومی

4. ارایه دستاوردها و ایده های کاربردی کنفرانس در قالب کتاب «برنامه عمل»

5. انتشار کتاب مجموعه مقالات کنفرانس، مولتی مدیا و ویژه نامه

6. اهدای یک دوره دو جلدی «دایره المعارف روابط عمومی» به ارزش 400 هزار ریال

7. بررسی بسته های فرصت های سرمایه گذاری در روابط عمومی

برنامه های فن آوری

1. نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی های روابط عمومی با محوریت تکنولوژی های نوین

2. پورتال ارتباطات الکترونیک کنفرانس

3. برقراری ارتباط به وسیله ویدئو کنفرانس

برنامه های فرهنگی

1. هدیه ویژه: اختصاص دو سهمیه رایگان اعزام به دوره آموزشی روابط عمومی در مالزی به ارزش 60 میلیون ریال

2. معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و تعالی گران روابط عمومی

3. معرفی و تجلیل از کارشناسان برتر روابط عمومی در استان ها

سایر برنامه ها

1. ارایه گواهی حضور در کنفرانس به شرکت کنندگان به دو زبان فارسی و انگلیسی

2. ثبت اسامی و مشخصات شرکت کنندگان در مالتی مدیا

3. ترجمه همزمان کلیه سخنرانی ها به زبان فارسی

محورها و موضوعات اصلی کنفرانس

-          مدیریت روابط عمومی های پیشرو در چشم انداز رسانه های جدید

-          الزامات، ویژگی ها و راهبردهای اساسی روابط عمومی های پیشرو

-          فناوری در انتقال: نقش متغیر روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی

-          گسترش دسترسی به روابط عمومی: راه هایی جدید برای ارتباط

-          استفاده از کانال های دیجیتالی جدید تاثیرگذاری به منظور افزایش تاثیرات روابط عمومی

-          تاثیرات جهانی سازی فناوری بر روابط عمومی

نحوه ارایه مقالات

- مقالاتی که قبلا انتشار یافته و یا در کنفرانس دیگری ارایه شده، پذیرفته نمی شود.

- ذکر دقیق منابع و ماخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله الزامی است.

- خلاصه مقالات باید حداکثر در سه صفحه A4 و اصل مقالات حداکثر 15 صفحه باشد.

- مهلت ارسال خلاصه مقالات حداکثر تا تاریخ 15/06/1389 و اصل مقالات 30/07/1389
می باشد.

- مقالات بایستی در نرم افزار word با فونت Nazanin اندازه 14 تایپ و بر روی سی دی به دبیرخانه ارسال گردد.

نمایشگاه تخصصی کنفرانس

همزمان با اجرای کنفرانس، نمایشگاهی با هدف ارایه توانمندی های سازمان ها و
شرکت های برتر داخلی برگزار می شود. در این نمایشگاه، ادارات روابط عمومی وزارتخانه ها،
بانک ها، شرکت های تولیدی و حرفه ای، مشاوران، شرکت های تبلیغاتی، بازاریابی،
روابط عمومی، ارتباطاتی و فن آوری اطلاعات حضور خواهند داشت.

حمایت از کنفرانس

- با توجه به فضای مناسب به وجود آمده برای حضور شرکت ها و سازمان های برتر داخلی و خارجی، بسیاری از آن ها آمادگی خود را جهت حمایت علمی و مادی از کنفرانس اعلام کرده اند.

- علاقمندان به حضور در کنفرانس به عنوان حامی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین خدمات متقابل با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

فرم ثبت نام ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

هزینه ثبت نام شامل: 1.حضور در سخنرانی ها  2. یک دوره دوجلدی دایره المعارف
روابط عمومی 3. گواهی نامه حضور  3.پذیرایی و ناهار می باشد.

3

جدول شهریه

و زمان بندی ثبت نام

تا تاریخ 30/06/89

     ۲/۵۰۰/۰۰۰ریال                   

از تاریخ 30/06/89

۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال

  • تذکر مهم: مبالغ اعلام شده برای ثبت نام خالص بوده و کسر هرگونه وجهی از مبلغ ثبت نام تحت عناوین مالیات،...از طرف دبیرخانه پذیرفته نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:                                                           سمت: 

نام سازمان/ شرکت:                                    پست الکترونیک: 

تلفن:                                 نمابر:                            تلفن همراه: 

نشانی:

انصراف و جایگزینی

  • انصراف و جایگزینی به صورت کتبی تا یک ماه بدون کسر هیچ مبلغی امکان پذیر می باشد.

نام/نام خانوادگی:                            تاریخ:                               مهر و امضا:

مشخصات بانکی دبیرخانه:

حساب سپهر شماره 0201341744008نزد بانک صادارت (قابل پرداخت درسراسر کشور) کد219 به نام «دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد