وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

 نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

 

 

 نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. در این شماره حسن خجسته و محمد حسین صوفی، دو معاون عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما در مورد ویژگی‌های رسانه رادیو، نقش رادیو در ایجاد تحولات سیاسی و همچنین عملکرد رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته پاسخ داده اند.

تیتر و عکس اول این ماهنامه به دکتر حسن خجسته معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیما اختصاص یافته است. وی در گفت‌وگوی خود با ماهنامه مدیریت ارتباطات از ریزش مخاطبان رسانه ملی بعد از انتخابات سخن گفته و تأکید کرده است: صدا و سیما سینه سپر کرد تا بلا از مملکت دفع شود.

شاید برای اولین بار است یکی از مهم‌ترین معاونت‌های سازمان صدا و سیما در مورد سیاسیت‌های رسانه ملی قبل، حین و پس از انتخابات سخن به زبان آورده است.

محمد حسین صوفی، معاون صدای صدا و سیما نیز در گفت‌وگوی ویژه ماهنامه از رسانه‌ها به عنوان بازنده و برنده انتخابات دهم ریاست جمهوری نام برده است. وی در مورد فشارهای احتمالی برای تولید و پخش برنامه های رادیویی گفته:صادقانه عرض کنم که بینی و بین‌الله در این دو سالی که من در این معاونت هستم، هیچ فشاری برای هیچ کدام از شبکه‌ها بر من وارد نشد صادقانه عرض کنم که بینی و بین‌الله در این دو سالی که من در این معاونت هستم، هیچ فشاری برای هیچ کدام از شبکه‌ها بر من وارد نشد

در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات دکتر حسن بشیر استاد علوم ارتباطات بین‌الملل به تحلیل گفتمانی رسانه‌های بیگانه پرداخته و موضوع تحلیل خود را به ویکی‌لیکس اختصاص داده است.

گفت وگو با ...ریچار لینینگ رییس انجمن جهانی روابط عمومی نیز یکی دیگر از گفت‌وگوهای نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. دکتر علی اصغر محکی، کارشناس ارتباطات و مدیرمسؤول و سردبیر سابق روزنامه همشهری نیز از کارگزاران روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاران به عنوان مهم‌ترین رکن دیپلماسی عمومی نام برده است.

در نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، چهار پرونده ویژه بررسی شده است:

کارکرد رادیو در تحولات سیاسی، سوپراستارها در تبلیغات تجاری، هنرهای تجسمی و انقلاب و موسیقی به مثابه یک رسانه.

نهمین  شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه تمام رنگی و به قیمت 30 هزار ریال، اول بهمن ماه 89 منتشر شده و از کیوسک‌های مطبوعاتی در سراسر کشور قابل تهیه است.

روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد